Experienta de organizarea spatiului personal

Prețul inițial a fost: 850 lei.Prețul curent este: 750 lei.

O experienta care iti va transforma casa intr-un sanctuar primitor in care sa te intorci cu drag dupa o zi de munca!

 

Pret experienta:
Pret optiuni suplimentare:
Valoare totala:

  •  VERIFICA DISPONIBILITATEA CADOULUI PENTRU O DATA FIXA

    Asigura-te ca experienta este disponibila

    Vrei sa verifici disponibilitatea experientei pentru o anumita data si un anumit interval orar? Lasa-ne mai jos informatiile necesare, iar noi vom verifica cu partenerul si te vom informa in cel mai scurt timp posibil.


      Share

    Experienta de organizare a spatiului personal

    Iti propui si tu la fiecare inceput de anotimp sa iti faci timp sa reorganizezi dressingul cu toate acele haine care nu iti mai vin de 5 ani? Bucataria ta arata precum un camp de lupta? Iti este greu sa gasesti ultimele ustensile cumparate, dar in schimb descoperi alimente de mult expirate?

    Daca esti gata sa intrerupi ciclul amanarilor si al esecurilor, avem solutia potrivita pentru tine: o experienta de organizare a spatiului personal!

    Un organizator profesionist te va invata cum sa optimizezi spațiul locuintei tale, astfel incat totul sa devina placere si nu povara. In plus, este dovedit ca un spatiu organizat te va ajuta sa fii mai linistit si concentrat.

    E timpul sa faci un detox al locuintei tale, dar nu stii de unde sa incepi? Ai pe cineva drag caruia vrei sa ii faci viata mai usoara, oferindu-i un cadou de impact? Aceasta experienta de declutter si organizare este ca o bagheta a Cenusaresei!

    Mai exact, acest pachet consta in:

    • O experienta interactiva de reorganizare a casei / spatiului personal, alaturi de Anca Paun

    Experienta va incepe cu un discovery call pentru analizarea spatiului si stabilirea obiectivului. Apoi, Anca Paun va veni in locatia ta pentru a incepe procesul transformational. Si nu veti incepe oricum, ci intr-o atmosfera placuta si relaxanta. Anca va veni cu flori sau cu o lumanare parfumata, cu un playlist cu muzica si cu un cadou util in organizare: umerase, cos sau cutie personalizata.

    Tot procesul de lucru de aproximativ 2 ore se va desfasura sub forma unui joc interactiv si antrenant. In drumul spre a deveni un expert in organizarea spatiului tau, vei primi mai multe misiuni: alocarea lucrurilor in categoria potrivita (minim 5 categorii, maxim 10 categorii), gasirea a 10 lucruri de donat in 10 minute si gasirea a 10 lucruri de reciclat in 10 minute. Post experienta, vei beneficia de un follow-up de tip video call pentru ajustari si un document printabil cu cele mai utile tips & tricks.

    Anca Paun este un organizator profesionist care ajuta clientii sa isi restabileasca ordinea in spatiile personale si ofera strategii care pot fi implementate post interventie. Printre metodele de organizare folosite, se numara: Swedish Death Cleaning (eliminarea obiectelor personale mai putin emotionale), KonMari (pastrarea obiectelor care aduc bucurie), Metoda RRR (reducerea deseurilor prin minimizarea consumului, reutilizarea si reciclarea responsabila), 10-Minutes-Tidy (investeste 10 minute in fiecare zi pentru a ordona).

    • O scrisoare personalizata

    Aceasta scrisoare electronica contine o detaliere exacta a experientei inclusa in pachet si o vei primi prin e-mail. Daca doresti sa faci cadou acest pachet unei persoane dragi tie, poti oferi scrisoarea in format electronic sau printata. Pentru un efect surprinzator, poti alege sa personalizezei scrisoarea din formularul de comanda, atat cu formula de introducere (de exemplu:“Dragul meu sot”/ “Draga mea sotie”) cat si cu formula de incheiere (de exemplu:”Cu dragoste, Andreea”/” Cu dragoste, Gabriel”). In cazul in care consideri mai potrivit, scrisoarea poate ajunge la tine prin curier, contra-cost, ambalata elegant pentru a o inmana fizic destinatarului.

    Pachetul cadou poate fi personalizat la cerere.

    Te rugam sa citesti si sectiunea “Informatii aditionale”.

    Voucher  Pachetul reprezinta contravaloarea unei sesiuni de organizare a spatiului personal, pentru 1 persoana
    Valabilitate 12 luni de zile de la data emiterii acestuia, data valabilitatii fiind specificata pe voucher
    Detalii experienta de organizare profesionista Anca Paun - Organizatoria | Nr participanti: 1 | Adresa: Locatia clientului, cu mentiunea ca domiciliul sa fie in Bucuresti sau imprejurimi, zona de Nord, Ilfov | Program: luni-duminica, exceptand zilele de sarbatori legale | Observatie: Pentru ca sesiunea de organizare sa se desfasoare in conditii optime, spatiul ales de client trebuie sa fie conform din punct de vedere igienic |
    Rezervarea Activitatilor Rezervarea poate fi facuta prin scanarea QR code-ului de pe voucher, prin completarea formularului de pe site de la rubrica ”Am un voucher” sau prin mail la adresa contact@complice.ro cu cel putin 2 saptamani inainte, in functie de disponibilitatea colaboratorilor nostri. Perioada disponibila pentru rezervari nu include zilele care reprezinta sarbatori legale.
     

    Bazat pe 0 recenzii

    0.00 Total
    0%
    0%
    0%
    0%
    0%
    Lasa prima recenzie pentru “Experienta de organizarea spatiului personal”

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

    Recenzii

    Inca nu sunt recenzii.

    Cosul meu
    Lista de dorinte
    Vazute recent
    Categorii

    Afla din timp despre cele mai inedite experiente