Astazi, Laura Banciu, directorul de vanzari si marketing al hotelului Le Boutique Moxa, ne invita in povestea unuia dintre cele mai frumoase hoteluri boutique din peisajul metropolitan si a ingredientelor pe care le foloseste pentru a face oaspetii sa se simta speciali.
Ce inseamna un hotel boutique si cum creaza acest concept o experienta diferita oaspetilor sai?
Laura Banciu: Nu veti gasi doua hoteluri de tip boutique identice, farmecul fiecaruia fiind unic si memorabil prin lucrurile care il diferentiaza. Poate cea mai mare diferenta este faptul ca hotelul-boutique este o experienta personalizata, mai intima, care implica un stil neobisnuit si o atmosfera speciala, cu o abordare individuala pentru fiecare oaspete.
Faptul ca nu fac parte dintr-un lant hotelier, ca nu vei gasi nicaieri aceleasi detalii, aceeasi abordare da unicitatea experientei si face ca o sedere la un boutique hotel sa fie de neuitat.
Cat de recent este acest concept in lume?
Este relativ tanar, conceptul a aparut in 1984, atunci cand un hotelier bine-cunoscut (Ian Scharger) a cumparat Executive Hotel situat pe Madison Avenue din New York si a creat primul hotel de tip boutique, Morgan’s. Astfel a fost formulat conceptul “Hotel = casa departe de casa”, iar in anii ce au urmat acest principiu inedit a devenit tot mai iubit si apreciat.
Hotel-boutique Moxa a aparut in peisajul metropolitan bucurestean in anul 2006 si are 53 de camere, totul fiind conceput cu eleganta si atentie la detalii, personalizat si destinat sa te faca sa te simti acasa. Pentru noi este foarte important sa proiectam o atmosfera calda, placuta si primitoare – pentru o experienta pe care nu o poti avea decat aici, fiindca proprietatea insasi este unica in lume. Intr-un hotel de tip boutique precum Moxa, te vei simti ca un oaspete special care merita sa se bucure de confort, lux, intimitate si servicii la un nivel premium.
Calitatea serviciilor si profesionalismul personalului din industria de turism este, in ultimii ani, un subiect sensibil. Ce inseamna “experienta Moxa boutique” din acest punct de vedere?
Personalul este incurajat sa vada totul din punctul de vedere al oaspeților si sa trateze clientii in acelasi mod in care si ei ar dori sa fie tratati si primiti daca aleg un sejur la un hotel boutique precum Moxa. Membrii staff-ului nostru sunt accesibili in orice moment pentru clienti, fiind dispusi sa rezolve orice mica problema aparuta si sa satisfaca orice cerinta. Suntem personali, prietenosi, uneori chiar complici in organizarea unor surprize, ii ghidam pe oaspetii nostri si le respectam preferintele, astfel incat sa oferim un serviciu de clasa de la momentul rezervarii pana la momentul in care oaspetii se afla la check-out. Incercam de fiecare data sa depasim asteptarile oaspetilor si sa transformam zilele petrecute la hotelul nostru in experiente relaxante si memorabile. Cea mai mare bucurie si cel mai mare semn de apreciere pentru noi este atunci cand un client se intoarce. Prin toate actiunile personalului, noi dorim sa demonstram oaspetilor ca hotelul Moxa poate deveni o oaza de liniste si relaxare.
La ce surprize inedite ati fost complici de-a lungul anilor?
Primul exemplu la care m-am gandit a fost amenajarea unei camere cu petale de trandafiri, sticla de sampanie, bomboane de ciocolata – un decor foarte romantic pentru celebrarea aniversarii unui numar semnificativ de ani de la casatorie. Sotul a organizat surpriza si a fost foarte implicat in alegerea fiecarui detaliu, iar echipa noastra i-a fost alaturi pas cu pas. Suntem incantati atunci cand putem juca un rol in crearea unui cadou inedit si ne place sa facem gesturi mari, dar si sa initiem gesturi si sa oferim daruri simbolice, care sa ii faca pe oaspeti sa simta aprecierea noastra atunci cand de ziua lor se afla la noi sau de sarbatorile de Paste sau Craciun.
Care este cel mai inedit cadou pe care l-ai primit / oferit vreodata?
Cand aveam 8 ani am primit o rola de magnetofon inregistrata cu Julio Iglesias, artistul meu preferat la acel moment. Ceea ce a facut acest cadou memorabil este faptul ca avea o dedicatie speciala pentru mine – un crainic a inregistrat intr-un studio de radio cuvinte pe care si acum mi le aduc aminte cu drag. Chiard daca in prezent acest lucru nu pare a mai fi ceva inedit, in urma cu 30 de ani acest cadou m-a impresionat.
Care este ziua din an speciala pentru tine, aceea in care putem sa iti uram “La multi ani” ?
Ziua mea de nastere este pe 17 septembrie :)
* Laura Banciu este partenerul nostru in a concepe Experiente Complice @ Moxa Le Boutique Hotel, pe care le puteti gasi aici.
Give. Experience. Enjoy.
[wysija_form id=”1″]