Un newsletter nu vine niciodata singur!

Draga prieten, daca esti un cititor fidel al articolelor publicate pe site-ul nostru, cred ca ai remarcat ca la finalul fiecaruia se regaseste o mica fereastra unde poti completa adresa ta de email, cu mentiunea ca astfel te poti abona la newsletterele noastre. Daca deja ti-ai trecut acolo adresa, inseamna ca primesti in mod regulat (cam lunar) newsletter-ele Complice ????.


Dar care e “treaba” cu aceste newslettere? Teoria spune ca tot mai multe companii au realizat ca ele nu pot exista fara clientii lor cu care doresc sa aiba o relatie cat mai buna si apropiata. De aceea incearca sa gestioneaze cu grija aceasta relatie si totodata sa isi tina clientii la curent cu informatii utile din domeniul in care compania isi desfasoara activitatea, dar si cu oferte noi. De obicei, acest lucru este realizat prin trimiterea in mod regulat de emailuri (asa numitele newslettere). Acestea reprezinta si o oportunitate foarte mare de a atrage o parte importanta din potentialii clienti, pe langa mentinerea relatiei cu clientii existenti cum am spus anterior. Totodata, ele ofera ocazia de a prezenta in mod recurent mesajul dorit, in maniera dorita, unui grup de oameni selectati sau interesati de produsele sau serviciile companiei. Din punct de vedere al vanzarilor acest lucru suna extrem de bine, insa, in realitate, marele beneficiu al newsletterelor este acela de a genera loializare.

Haha, loializare!!!! Trecand de la teorie la practica (intrucat bine stim: practica ne omoara!) ma intreb oare care este totusi impactul real al acestor mailuri in randul celor ce le primesc. Adica acei oameni simpli, ca mine si ca tine, care in decurs de 24 de ore isi vad inboxul de la adresa de mail personala (caci adresa de mail de la birou poate fi atent filtrata pentru a “scapa” doar mailurile strict legat de munca) invadata de zeci de mailuri de la necunoscuti care vor sa transmita lucruri mai mult sau mai putin importante.

newsl2

 

Spre exemplu eu: cum sa am timp sa citesc zilnic, evident pe langa mailurile de serviciu, inca vreo 20 cu reclame la ochelari, medicamente, haine de brand si…. ma rog, mai nou inca niste domenii pe care nici nu le pot enumera aici. Dar stii despre ce vorbesc, ca sigur le primesti si tu ????. Daca sunt intr-o dispozitie foooarte buna, scanez titlurile emailurilor si mai deschid cate unul care pare a face parte din sfera mea de interes. Daca nu, select all, delete all! Nu, nu mi se rupe sufletul pentru munca celor care le-au creat si trimis. Dar ce, ei se gandesc oare, inainte sa dea send, daca pe mine ma intereseaza? In fond nici nu stiu de unde au adresa mea. Eu nu le-am dat-o!

newsl

 

Uite vezi, de asta Complice nu procedeaza asa. Pentru ca nu-i frumos, pentru ca nu e corect. Noi trimitem newsletter numai la persoane pe care le cunoastem si care ne cunosc si ele pe noi: clienti, parteneri, prieteni si oricine doreste si ne lasa adresa de email benevol. In plus, newsletterul este trimis fix de la adresa noastra, nu de la una fictiva generata de un sistem cu noreply, asa ca cine doreste ne poate raspunde. Si oricum emailurile noastre sunt utile pentru ca si domeniul nostru de activitate este foarte atractiv. Oricine doreste la un moment dat sa ofere un cadou, sa faca o surpriza unei persoane dragi. Si atunci noi, hop, cu idei inedite si diverse pentru un cadou si o experienta memorabile! Exact la momentul potrivit!

Concluzia este simpla: nu stiu (“exact”, pentru ca nu le prea citesc) alte newslettere cum sunt, dar newsletterul Complice este util si prietenos, de aceea merita sa te abonezi la el si sa il citesti!

buton

 

 

Give. Experience. Enjoy.

[wysija_form id=”1″]

 

 

1 iunie, La Multi Ani!
Cadoul pentru nasi sau fini, de nepretuit

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Close
Close Cosul meu
Close Lista de dorinte
Close Vazute recent
Close
Close
Categorii
Newsletter

Afla din timp despre cele mai inedite experiente