Ca ne plac experientele de toate felurile, stiti deja. Ca oferim o selectie de experiente memorabile pentru tine sau pentru a fi oferite cadou atat la nivel personal, cat si in zona corporate, unde brandurile au nevoie de diferentiere si strategii eficiente pentru motivare, retentie si engagement al clientilor si al angajatilor, am tot scris. V-am povestit de atatea ori despre experiente, cadouri inedite, recompense, premii si alte solutii. De la atelierele noastre de cupaje ori olfactive la cursurile de pictura, make-up, experiente de realitate virtuala, cursuri de dezvoltare personala, drumetii, calatorii, cine romantice, zbor cu elicopterul, alergare, catarare, plimbare cu masina de epoca ori off-road- sunt sute de experiente pe care le-am bifat in 7 ani de cand suntem Complice pentru experiente memorabile.
Iar daca ar fi sa alegem un singur cuvant care sa ne caracterizeze ideea de business, acest cuvant nu ar fi nici inedit, nici memorabil, cool sau de neuitat ci…..ALTFEL. Cu toate conotatiile lui pozitive. Incluzand, dar fara a se limita la: inedit, memorabil, cool, motivational.
De la an la an, ne-am extins portofoliul de experiente altfel, am pus la cale mii de surprize, am organizat zeci de activitati recreative in teambuilding, am gandit sute de solutii si, mai presus de toate, am intalnit in drumul nostru multi oameni inspirationali Oameni pe care dorim sa-i scoatem „in fata”, sa-i cunoasteti si voi, sa ne inspiram de la ei, sa invatam impreuna.
Asa ne-a venit ideea unor dialoguri ALTFEL. Un fel de emisiune proprie. Nu la TV, ci difuzata pe canalale noaste social-media, cu o frecventa bilunara.
De ce ALTFEL?
Pentru ca asa cum ne-a spus primul nostru invitat:
„Pandemia ne-a schimbat perspectivele si asteptarile si acum valorizam alte lucruri. Oamenii sunt mai deschisi in a-si trai viata, iar viata inseamna emotii, trairi, amintiri, experiente”
Ce traim acum este altfel, este nou, diferit si invaluit de necunoscut. Interactiunea intre colegi este diferita, modul de lucru este altul, obiectivele sunt modificate, asteptarile calibrate, birourile transformate.
Totul este #AltFEL
Asadar, in prima editie, am avut-o alaturi de noi pe Oana Radu, managing partner Highlight PR care ne-a povestit, mai ales, despre rolul experientelor in ecosistemul de employer branding si marketing din organizatii.
Complice.ro: Imi amintesc ca am fost complice pentru niste experiente in echipa in cadrul unui proiect- unul dintre clientii vostri acorda lunar niste premii unor echipe. Spune-ne, te rog, care a fost feedback-ul clientului? Ce a observat clientul in ceea ce priveste angajatii care participau la experientele de echipa?
Oana Radu: A fost un proiect de engagement cu si pentru oameni, iar obiectivul era sa intareasca relatiile intre membrii echipelor. Angajatii lucrau de acasa, nu se vedeau, nu aveau ocazia sa interactioneze, sa se cunoasca, sa petreaca timp in echipa. Asa ne-a venit ideea acestor experiente-n echipa. Si au fost multe exeriente pe care le-au trait impreuna- escape room, degustare de cafea, vin, dar si decoratiuni de sosete. Ce ne-a spuns clientul? Ca dupa o experienta de acest gen, oamenii aveau super vibe, un boost de energie. Si dura. Feedback-ul participantilor? Ca abia asteapta urmatorul workshop, atelier sau experienta impreuna.
Despre modul de lucru, spiritul de echipa si sentimentul de intreg si apartenenta cand echipele lucreaza remote. Despre provocari, transformari, planuri, solutii si experientele oferite in campaniile de reward&recognition.
Suna cliseic, da, dar suntem suma experientelor pe care le traim. Si abia asteptam sa se creeze contextul in care in proiectele pe care le avem sa propunem solutiile bazate pe experiente. Oana Radu
Ce efect au experientele, cum sunt primite de angajati si cum schimba acestea perceptia asupra jobului, va invitam si pe voi sa aflati in primul episod AltFEL.
Si tineti aproape, ramaneti pe frecventa, revenim si cu celelalte episoade.